26 octubre 2006

La mama es queda sola

Hola

Avui no és un dia d'aquells especialment brillants, ahir els papes van decidir que es separen, i la mama es queda amb la nostra custodia.
No sé quins canvis portarà això, i aquest tema em preocupa, baixarà el nivell de qualitat dels potitos?
Em fa molta pena tota la situació i la Lili i jo estem ben despistats i no ens imaginem que podem fer. La mama és la nostra prefe (és que ens posa de menjar) però el papa, és el papa, juga amb nosaltres i ens fa sustos, i no sé com portarem el que no estigui cada dia amb nosaltres per jugar.

Estic trist i potser no són les millors condicions per escriure.
Per cert la Lili s'ha recuperat del tot, com diu la iaia potser tenia un racó.

Litus

5 Comments:

Blogger Hanna B said...

ostres... litus guapo, estigues amb la mama i fes-li molt costat. petonets... ho sento..

1:50 p. m.  
Blogger Litus said...

El Litus és un gat??? Ai coi :)

3:12 p. m.  
Blogger Litus said...

Si... un gat intel.ligent però un gat... i la Lili és una gateta...

5:12 p. m.  
Blogger tenblog said...

petonets per la mama y algú també per el papa. Ser fill de pares separats no es del tot dolent, jo hi soc (potser no es un bon exemple..ejem)

7:10 p. m.  
Anonymous denke said...

anims tots, sigui com sigui estic segur q els potitos i els mimos no baixaran de cualitat...

4:15 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home


Free Counter