05 octubre 2006

He tornat!!!

Hola

Aprofito que el Litus està fent una siesta d'aquelles de pijama i raspall de dents per encendre l'ordinador de la mama i escriure un post.
El Litus no vol però en vista dels meus nombrosos fans que m'ho demanaven no em podia fer pregar més... sóc una gata modesta i no m'agradaria que es montés una manifestació a la plaça Sant Jaume demanant que escrigui al blog.
Ahir vaig tenir un disgust molt gran i ens van portar al veterinari que en un moment que estava despistada em va punxar al culet una vacuna però com sóc una gata digan però no tonta ho vaig sol.lucionar fent-li una bufada de l'alçada d'un campanar al poca-vergonya del veterinari (que és diu Javier i te els ulls verds i és molt simpàtic, em penso que li agrado... ;-))))
La mama quan vem tornar a casa ens va posar un potito però com són aquells de la gama barata que compra el papa quan se sent estalviador el vem mirar i el Litus i jo vam marxar al menjador dignament sense ni tan sols pegar-li una llepadeta.
Per cert ens va venir a veure la Hanna,una nena molt simpàtica, llàstima que tingui alergia als nostres pelitus (quines coses, oi?????).
Vaig a fer una mica més la toilette, i de pas a mossegar al Litus a la cua

Petonarros

5 Comments:

Anonymous guafy said...

nombrosos: dicese de la cantidad compuesta de uno o más. En el caso de los gatos pijos, está cantida se limita a dos.

4:15 p. m.  
Blogger lili said...

que mala es la envidia

4:33 p. m.  
Anonymous guafy said...

y la ignorancia también, que parece que no lo sepas :-P

10:43 a. m.  
Blogger Litus said...

di que si!!!! coleguita

12:21 p. m.  
Blogger Hanna B said...

ei lili, que valenta!!! prenent el control del teclat i aguantant la vacuna, visca les gates!
tens una panxeta moníssima, bé, tota tu una cucada, i al damunt et deixes tocar, vaig quedar encantada de coneixer-te, llàstima de les meves limitacions d'urbanicola asmatica...
petonets. saluda en litus quan es llevi, el vaig veure de lluny i està fet tot un gatot llustrós...

5:09 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home


Free Counter