22 septiembre 2006

A nosaltres ens agrada la rutina

Si fos per nosaltres els papes no anirien mai de vacandes i a poder ser els cap de setmana durarien sempre o no n'haurien mai.
No ens agrada que vinguin convidats a casa, encara la meva germana vermella ho porta millor però la veritat és que jo no ho soporto... la gent insistint a veure'm i jo em pregunto: Que els fa pensar que jo tinc el més mínim interés en veure'ls?... Jo entenc que la gent vulgui veure a un gat amb el pél tan brillant com el meu, amb la meva intel.ligència però jo veure un humà? perquè? M'agrada veure a la meva mama, perquè em fa petons dolços a sobre el cap (entre les orelles), i al papa per què juguem amb el plumero, però la resta de la humanitat no m'interessa gens.
També em fa susto la Marga, que és la sra. de fer feines dels papes, que fa tot de sorolls molestos que no em deixen dormir de gust.
No m'agrada el darrer dia abans que la mama canvii la sorra, ja fa molt mala olor (la Lili s'ha fet gran però continua sent una cagona).
No m'agrada quan no recorden comprar el potitos i a les 20.00h (per aquestes coses sóc un gat de puntualitat britànica) no em donen els meus potitos preferits.
M'agrada quan la Mama (això ho controla la Mama, el Papa és més aviat de la seccion ocio y fiestas) em compra potito de filetes de buey y filetes de pavo que són els meus prefes. Es divertit quan el papa intenta fer un dels seus planes de ahorro i ens compra potitos d'oferta i la Lili (que és una tragona) se'l queda mirant amb cara de fàstic i apreta a correr indignada.
M'agrada fer siestes eternes sota el plumó dels papes.
M'agrada fer-li petons a la Lili, per què en el fons l'estimo i aixi li netejo on ella no arriba.
No som gaire complicats nosaltres.
Un petonas

Litus
P.D. Records de la Lili

1 Comments:

Blogger Hanna B said...

ei litus! i lili! com me n'alegro de llegir de nou el vostre blog!
vull fotos!!!
em feu una enveja humana enorme, quina vida tant regalada la vostra...
petonets (a distancia pero amb molt d'afecte :))

3:46 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home


Free Counter