27 septiembre 2006

No em dona la gana!!!!

No senyor, no vull!!!! Si la Lili vol escriure que es faci el seu propi blog, però ja està bé!!! És una pesada!!!
Si li estic fent mimitos als papes ella ve a molestar i si estic menjant no para fins que em fa fora, doncs que es foti! El blog és meu i ella no vull que escrigui… (a part és tan tonta i tan conqueta que no se’n recorda del seu password, juasjuasjuasjuasjuasjuas)
A part és una potes, sempre escatxarra l’ordinador de la mama, fa uns mesos quan li va venir el zel per primera vegada es va fer pipí en un dels llocs que la mama més fa servir, la taula del seu despatx! Total que el teclat és va espatllar, el papa enrabiat, la mama trista, i aquell dia havia vingut la Marga, la senyora que ens ajuda a casa.

2 Comments:

Anonymous tatxe said...

Lili lo que necesita esuna VISA.

10:08 a. m.  
Blogger Hanna B said...

aixxxx, com que no la deixes?? si el blog porta el nom de tots dos!! amb les dues versions tindriem la visió global i complerta de la vostra apassionant vida gatuna. reflexiona, litus...

12:40 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home


Free Counter