26 septiembre 2006

llarg cap de setmana

On he pogut dormir a la falda de la mama... i m'agrada per què amb les calors no ho puc fer però ara ja comença a fer fresqueta i ve de gust... la mama que ara no te examens ni res de res, es posa escarxofada al sofà mirant una pel.lícula i jo em poso a sobre i la mirem els dos, si la Lili hi és em fa enfadar perquè marxi quedar-se ella amb la mama, però estic fent exercicis d'autocontrol i no ho aconsegueix facilment... juasjuasjuasjuasjuasjuas
També ha estat bé perquè per fi els papes no han tingut convidats i ara feia una pila de caps de setmana que sempre hi havia algú per casa i és un destorb...els papes no em poden dedicar tota l'atenció que em mereixo...
Vaig sentir a dir que el mes vinent hem d'anar al vete, la peluda no ho ha sentit, juasjuasjuasjuas, li faré tortura psicológica per fer-la patir....juasjuasjuas

1 Comments:

Blogger Hanna B said...

litus també podries deixar escriure una mica a la lili eh?
espero que aquest cap de setmana us hagin fet alguna foto que el vostre club de fans té mono :)

9:54 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home


Free Counter